nedeľa 7. októbra 2007

Lilly prišla domov.

Ochránkyňa bábätiek ?Nie. Ja...

Moja perfektná mamička prišla pre mňa do školy. Som jej za to veľmi vďačná.

Lilly stále... no teda... niekedy kričí.
Na nesprávnom mieste. V mojej izbe.
Ja neviem, čo povedať.
Neviem...
neviem...

1 komentár:

evas povedal(a)...

Tak som sa zamyslela na tom, že kričí v Tvojej izbe. Ach, ach asi si zabudla, že sestry majú spoločnú izbu, teda mnohokrát. Musíš si kúpiť niečo na uši, alebo vypnúť zvuk.
Moja babička mala 13 detí, uznám priveľa, ale oni spávali skoro všetci v jednej izbe, no trochu väčšej ako Tvoja.
Príď sa občas vyspať ku mne, tu iba ja chrápem v celom byte sama.
Trochu Ti závidím tú sestru, ale asi to bude náročné si zvykať. Ale keď Vám ju Boh poslal, tak asi vedel, že u Vás jej bude dobre, najlepšie. Keď má takú krásnu, dobrú sestričku a rodičov.