utorok 27. marca 2007

Nemocnica

Vo stvrtok vecer mi bolo strasne zle a vela krat som grcala. Ked som uz piaty krat grcala , tak sa moja mamicka rozhodla, ze pojdeme do nemocnice. Aby som to tam cele neogrcala museli sme zobrat kyblik, s ktorym som sa hravala na pieskovisku, ked som bola este mala . V nemocnici mi napichovali infuziu a ja som si myslela, ze to bude nieco strasne, ale nemala som pravdu, pretoze ma to vobec nebolelo. A mala som infuziu az do soboty.

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

sarah, nerozumiem nic na tvoy blog. ale dufam ze teraz si lepsia. som smutna lebo bola si chora!

evas povedal(a)...

Moje drahé choré chudiatko!
Vedela som o Tebe, že si v nemocnici, ale nič presné.
Až teraz po dlhom čase som si to prečítala na Tvojom blogu.
Si hrdinka, že si tak dobre znášala tie infúzie. Moje niektoré deti tak veľmi plakali, že ich museli prilepiť k posteli, aby nezoskočili a ja som musela asi 5 hodín bez prestania rozprávať rozprávky a držať ich za ruku, aby neplakali, až som celá stuhla.
Ale nemôžem prezradiť ktoré to boli, aby sa nehanbili. Ale aj ja keď som bola malá som revala ako nepríčetná, keď mi pichali injekciu a vraj som nadávala ockovi, že je zlý otec keď ma nechal pichnúť. No a vidíš musela som si zvyknúť na to pichanie 4x denne.
Som rada, že už je tá nemocnica stará vec a Ty si zdravučká doma.Ľúbim Ťa Bab