pondelok 22. októbra 2007

Ah projekty.

Takmer najhorsia vec v skole su tieto veci ;projekty,testy,skusky a dalsie ine veci.A bola by som velmi rada keby ste my povedaly ktore predmety su pre vas taske.....

3 komentáre:

M&K povedal(a)...

cau sarinka,no mas perfektny blog(ja mam tiez taky ruzovy ako ty-myslim to pozadie)a k tym predmetom-ja neznasam matiku(hlavne teraz,ked som tehotna)som blba ako slon..ked nakupujem v potravinach,tak musim ratat ceny na kalkulacke v mobile,inak to neviem zratat :o
ale sak to prejde,len nasa Miuska mi asi berie rozum;)a inak davas senzacne fotky,tak len pokracuj

evas povedal(a)...

Hurááááááá podarilo sa mi dostať sa na Tvoj blog. Už som písala mamičke tam sa mi to otvorilo a Tebe sa nedalo.
Ale nakoniec....
Ďakujem, že posielaš také nádherné fotografie, teším sa, že si budem môcť niečo o Tebe prečítať a pozrieť.
Čo sa týka tej školy, no to je ťažké. Keď som sa naučila tak mi nič nebolo ťažké a keď nie tak som sa strachovala. No a toho strachovania bolo dosť.
Také projekty, ako vy robíte sme my nerobili, niekedy mi trochu o tom napíš. Možno mne by sa to páčilo, ale ja nerada spolupracujem v skupine tak to by mi asi vadilo, ale neviem presne o čom to je. Na základnej škole je podľa mňa to zlé, že každý deň skúšajú a musíš sa učiť na každý deň, keď sa náhodou nedá, alebo sa Ti veľmi nechce musíš nerváčiť na druhý deň pri skúšaní. Alebo keď sa nenaučíš jednu látku, potom Ti to ďalej chýba a nevieš o čom to je.
Ale no keď nechceš mať málo závitov v hlavičke neostáva ti nič iné, len bojovať aj s tým čo ťa priveľmi nebaví a učiť sa . Všeličo sa môže v živote na niečo zísť, čo sa ti teraz zdá, že je to nanič.
Teraz mudrujem, lebo som šťastná, že už sa učím len to čo chcem.
Radšej sa priznám, že ťa ľutujem, ale žiaľ nedá sa vyhnúť.
V živote musíme robiť veľa vecí, čo sa nám nechcú, tak to asi je aj s tou školou.
Sárinka, píšeš vtipné komentáre k obrázkom. Tuším budeš novinárka.
No a si vééééľmi krásna.
Ľúbim Ťa a píš!!!!

Kika povedal(a)...

nazdaaaar, cica...teda mala cica, tvoja mamicka je velka cica...chichichi....som vyvalena, aka si vtipna v tych textoch, co pises....hehehe, na niektorych som sa dost dobre pobavila....zial, ja som bola sprt, teda az na strednej skole, na zakladke...to je uz daleko, ale som si ista, ze ma doooost nebavil zemepis....fakt nuda....a milovala som vyrusovat na hodinach...ale to asi nepatri k predmetom, co? drz sa a pis aj nadalej, budem ta pozorne sledovat...caf...